Gratis levering | Levering 1-2 dage | 14 dages fuld returret

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Virksomhedens navn: Butik Nille
CVR-nr.: 20592907
Adresse: Skt. Clemens Stræde 7, 8000 Aarhus C
Mailadresse:
info@butiknille.dk
Telefonnummer: +45 20 92 74 40

Eventuelle klager rettes til ovenstående kontaktoplysninger.

 


Betaling

Hos Butik Nille kan du betale med følgende korttyper:

  • Dankort, VISA/Dankort, VISA/Electron, Mastercard, Maestro, JCB og American Express.
  • Mobilepay

Vi tager ikke kortgebyr.
Beløbet bliver først trukket på din konto, når varen afsendes fra vores lager.

 


Fragt

Leveringsformer

  • Vi leverer gratis i Danmark med PostNord som forsikret pakkepost.
  • Du kan også afhente din ordre fysisk i butikken i Aarhus.

Leveringstid

  • Ordrer afgivet inden kl. 11.00 afsendes som udgangspunkt samme dag.
  • Ordrer afgivet efter kl. 11.00 afsendes næste hverdag.
  • Normal leveringstid er 1-2 hverdage.

Track & Trace

  • Når din pakke afsendes, modtager du et trackingnummer, så du kan spore pakken.

Forbehold

  • Butik Nille kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos transportøren.
  • Vær opmærksom på, at hvis du har tilmeldt dig “Modtagerflex” hos PostNord, hæfter du selv for eventuelle bortkomne pakker.

 


Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du modtager din vare.Hvis du har bestilt flere varer og de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 

Meddelelse om fortrydelse

  • Du skal senest 14 dage fra modtagelsen give os besked via mail (info@butiknille.dk) eller telefon (+45 20 92 74 40), hvis du ønsker at fortryde købet.

Du kan ikke blot nægte modtagelse af varen uden samtidig at give tydelig besked.

 


Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer, kan du godt sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én samlet ordre.

Bemærk:
Du får som udgangspunkt ikke fragtomkostninger retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 


Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen retur.
Du skal selv betale for returfragten, og du hæfter, hvis varen beskadiges under transporten.

  • Du kan købe en returlabel via vores webshop, så du kan spore pakken.
  • Vi anbefaler at returnere som pakkepost eller anbefalet post, så pakken er forsikret, og du kan følge den.

Returadresse
Butik Nille
Skt. Clemens Stræde 7
8000 Aarhus C

Vi modtager ikke returpakker sendt til en pakkeboks; pakken skal sendes direkte til ovenstående adresse.

 


Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, fordi du har brugt den på en anden måde end nødvendigt for at fastslå dens art, egenskaber og funktion, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage eller eventuelt intet, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

Original emballage, mærker og labels skal være intakte.

Du må gerne prøve varen, som du ville i en fysisk butik, men ikke tage den i egentlig brug.

 


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge retur senest 14 dage efter, at vi har modtaget din besked om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde betalingen, indtil varen er modtaget retur eller der foreligger dokumentation for, at varen er sendt.

Vi refunderer alle betalinger, inkl. evt. leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger ved en leveringsform, som er dyrere end vores billigste standardlevering).

Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.

 


Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, har du 2 års reklamationsret efter købelovens regler.
Opstår der problemer med en vare, kan du kontakte os på telefon eller mail (
info@butiknille.dk).

Er reklamationen berettiget, kan du få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller et afslag i prisen, afhængigt af situationen.

Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter fejlen er opdaget. Reklamerer du inden for to måneder, anses det altid for rettidigt.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger, mod fremvisning af kvittering for afsendelse.

Varen sendes til:
Butik Nille
Skt. Clemens Stræde 7
8000 Aarhus C

Ved returnering i forbindelse med en reklamation bedes du vedlægge en kopi af fakturaen samt en beskrivelse af fejlen.

 


Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

  • Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, der er nødvendige for at kunne levere varen.
Personoplysningerne opbevares i fem år af hensyn til bogføringsloven, hvorefter de slettes.

Vi videregiver kun oplysninger til samarbejdspartnere (fx fragtfirma), hvis det er nødvendigt for at fuldføre din ordre.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan yde dine oplysninger en tilsvarende beskyttelse.

Den dataansvarlige hos Butik Nille er Tommy Kling.

Hvis du mener, at de oplysninger, vi behandler om dig, er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I visse tilfælde kan du også have ret til at få dem slettet.

Har du spørgsmål, kan du kontakte os på info@butiknille.dk.

 


Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, bedes du kontakte os på info@butiknille.dk eller tlf. +45 20 92 74 40. Lykkes det ikke at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr


Standardfortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende

Du kan hente formularen som PDF her: Fortrydelsesformular

 


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01.01.2025